Про директора
Кар’єру морського спеціаліста Костянтин Кальний розпочав у 1998 році. У 2000 році заснував та очолив компанію "Київ Шиппінг Лтд". Основні навички та вміння:

- Організація шипінгового бізнесу "з нуля".
- судноплавна компанія для роботи типу "ріка-море".
- сертифікація компанії для управління флотом.
- співпраця з класифікаційними товариствами для нагляду за флотом.
- управління річковими та морськими судами, зокрема судами типу "ріка-море" (24/7).
- "призначена особа" компанії — менеджера морських/річкових суден (DPA).
- організація бункерування суден маслом, паливом, водою та провіантом.
- наймання членів екіпажу для роботи на суднах (крюїнг).
- фрахтування суден для перевезення навалювальних і генеральних вантажів у визначених напрямках.
- здійснення технічного, експлуатаційного та комерційного менеджменту (Shipman).
- організація морських вантажоперевезень усіх типів вантажів у напрямку Європи, Африки, Перської затоки та Азії, включно з Китаєм.
- морські та річкові перевезення зерна, вугілля, мінеральних добрив, лісу, промислового обладнання та інших вантажів, зокрема негабаритних.
- узгодження та підписання чартерів на перевезення вантажів (Synacomex і Gencon).
- узгодження проформ вантажних коносаментів.
- страхування морських/річкових суден (P&I та Hull & Machinery) і вантажів.
- співпраця з портами та терміналами.
- купівля-продаж морських і річкових суден.
- реєстрація флоту під "зручними" прапорами.
- морський консалтинг.
- міжнародне морське право та арбітраж.
- участь у арбітражних спорах у Лондоні за правилами LMAA.
- участь у арбітражному розгляді в МКАС при ТПП РФ (Москва) як запасний арбітр.
- аналіз причин аварійних ситуацій і пошкодження вантажів під час морських перевезень.
- юридичний захист судновласника у разі виникнення претензій до судна з боку третіх осіб.
- тривалі партнерські контакти з колегами в шипінговому бізнесі по всьому світу: Туреччина, Греція, Ізраїль, Грузія, країни Перської затоки, Китай тощо.
- відмінне знання специфіки роботи в річкових портах Дніпра, а також у портах Чорного й Азовського морів.